Pengunjung setia Popular, i love novel dan semua kedai buku yang menjual novel. Mula mengumpul novel sejak 10 tahun yang lalu (tahun 2002, masa tu baru habis SPM). Koleksi novel sekarang hampir 140 buah novel keluaran Alaf 21, Fajar Pakeer, KarnaDya, Jemari Seni, NB Kara, Kaki Novel, Buku Prima dan banyak lagi penerbit yang best. Novelis yang diminati ialah Anis Ayuni, Norhayati Berahim, Sharifah Abu Salem, Hlovate, Areila Sahimi dan Aina Emir..

KOLEKSI ANIS AYUNI



Gila novel.. bukannya gila kentang.. hehe.. Sorang lagi novelis yang aku minat, Anis Ayuni. Boleh dikatakan semua novel dia best sangat-sangat... Nak buat ulasan pun banyak sangat. Gambar diatas adalah koleksi yang aku miliki. 10 novel karya Anis Ayuni aku beli dan jadikan simpanan di dalam rak buku.
            
Bukannya novel cinta yang meleret-leret. Itu yang best. Novel yang best bagi aku ialah novel yang tidak boring, ada unsur cinta, kekeluargaan, unsur sedih (wajib ada), dan mesti sarat dengan pengajaran. Novel Anis Ayuni menepati kriteria yang di atas. Sebab tu aku sanggup habiskan duit beli novel. Tumbs up to Anis Ayuni...

1 comment:


CIKGU NURUL