Pengunjung setia Popular, i love novel dan semua kedai buku yang menjual novel. Mula mengumpul novel sejak 10 tahun yang lalu (tahun 2002, masa tu baru habis SPM). Koleksi novel sekarang hampir 140 buah novel keluaran Alaf 21, Fajar Pakeer, KarnaDya, Jemari Seni, NB Kara, Kaki Novel, Buku Prima dan banyak lagi penerbit yang best. Novelis yang diminati ialah Anis Ayuni, Norhayati Berahim, Sharifah Abu Salem, Hlovate, Areila Sahimi dan Aina Emir..

CUKUP SEKADAR DIRIMU


Sinopsis
ZAIZA hanya gadis kampung yang ingin memulakan hidup baru di kota metropolitan. Sudah puas bergelumang dengan penderitaan dan penghinaan saudara-mara serta orang kampung. Dia tidak akan membiarkan orang lain melukainya lagi.

Dahulu, dia dicintai rakan karib yang sering mengambil berat tentang dirinya. Namun, tragedi menimpa menyebabkan mereka berdua terpisah untuk tempoh yang panjang. Kehilangan Nasrul membuatkan hatinya meronta-ronta merindukan lelaki itu.

Setelah sekian lama, mereka dipertemukan kembali. Tetapi, Nasrul kini dimiliki orang lain. Zaiza pula membuka pintu hatinya untuk Zakwan yang cuba memikatnya dengan bersungguh-sungguh. Namun, mengapa hatinya merintih. Cukupkah hanya teguh pada yang sudah ada dalam genggaman, sedangkan hakikatnya yang lain bertakhta di hati?

No comments:

Post a Comment


CIKGU NURUL